Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (5)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

 


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp.k.

[Polska]Negocjacje handlowe - szkolenie

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

04.05.2009 - 05.06.2009

Korzyści

• Poznanie własnego poziomu umiejętności społecznych niezbędnych w sytuacjach negocjacyjnych
• Poznanie technik wywierania wpływu
• Poznanie metod twórczego rozwiązywania problemów negocjacyjnych
• Poznanie zachowań sterujących procesem negocjacji
• Poznanie technik negocjacyjnych specyficznych dla usług teleinformatycznych



Program szkolenia

1. MERYTORYCZNE I PSYCHOLOGICZNE PRZYGOTOWANIE SIĘ DO NEGOCJACJI
• Cechy osobiste i ich znaczenie w procesie prowadzenia negocjacji handlowych
• Diagnoza własnego potencjału psychospołecznego oraz analiza najczęściej występujących „typów” negocjacyjnych
• Warunki niezbędne do skutecznej konstrukcji strategii negocjacyjnej
• Definiowanie alternatyw negocjacyjnych
• Fazy i kroki scenariusza negocjacyjnego. Specyfika procesu

2. WARUNKI SKUTECZNEGO NEGOJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH
• Zasady harvardzkiego projektu negocjacyjnego i możliwości jego stosowania przy negocjowaniu, usług teleinformatycznych
• Reguły przetargu ofensywnego i defensywnego
• Analiza Pola Sił
• Konstruowanie przetargu pozycyjnego
• Fazy i kroki planowania scenariuszowego w negocjacjach
• Efektywność negocjacyjna w różnych sytuacjach biznesowych

3. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
• Warunki skutecznej komunikacji w procesie negocjacji
• Efektywność komunikacji werbalnej – argumentacja i zasady przekonywania
• Przekaz niewerbalny – znaczenie obserwacji partnera
• Zachowania asertywne w negocjacjach. Wyrażanie krytyki, reakcja
na zachowania krytyczne,
• Sterowanie procesem komunikacji w zależności od preferencji Klienta

4. PROCES NAGOCJACJI
• Wstępna analiza sytuacji. Tworzenie warunków brzegowych dla scenariusza negocjacyjnego
• Projekt procesu negocjacyjnego. Określanie sekwencji przetargu pozycyjnego oraz reguł licytacji
• Zachowania negocjacyjne. Reagowanie w sytuacjach zaskoczenia. Techniki przełamywania impasów
• Rozmowa negocjacyjna
• Bieżąca ocena przebiegu procesu negocjacji. Wybór wariantu scenariusza.
• Zamknięcie negocjacji
• Ranga efektu „follow up” (kontynuacji „wątków”)

5. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH
• Klasyfikacja sytuacji „trudnych” w negocjacjach
• Spór konstruktywny a impasy negocjacyjne
• Zachowania negocjatorów sprawiające największą trudność
• Techniki neutralizacji
• Stres i emocje w negocjacjach
• Techniki redukcji napięcia społecznego i psychicznego

6. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
• Manipulowanie czasem, kompetencjami decyzyjnymi, faktami
• Demaskowanie gier handlowo- negocjacyjnych
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Cena:1300 PLN
Jakość / Bezpieczeństwo, Certyfikat:Certyfikat Akademii Umiejętności Selecttraining

 

Sprawdź produkty w kategorii: Usługi dla firm ->Nauka -> Kursy, Szkolenia

 
     
 

HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp.k.

Ulica:Żurawia 45
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:00-680
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 022 4401290
Faks: +48 22 4401292

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Agnieszka Wojciechowska
Telefon stacjonarny: +48 022 4401290
Telefon komórkowy: +48 695434343
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję